SERVISNÍ PODMÍNKY
SERVISNÍ PODMÍNKY
společnosti SERVISCENTRUM PROFI s.r.o. platné od 1.1.2016 pro záruční opravy elektrického ručního nářadí, topidel, vysávačů, myček, diamantové techniky, vibrační techniky značek Bosch, Briggs Stratton, Honda,Hitachi, Milwaukee, Ryobi, Makita, Dewalt, Narex Oklima, Master, ITM, Remko, Wacker, Weber, Abakus, NTC, Atika, Starmix, Biemmedue,….
Bez splnění následujících podmínek nelze zajistit záruční servis. Současně nelze zajistit záruční servis u strojů, které nemají štítek s čitelným výrobním číslem, nebo neni přiložena nákupni faktura.
Reklamační řád a Reklamační protokol je umístěn a je možno si jej vytisknout zde
ZÁRUČNÍ SERVIS:
Jsme autorizovany servis několika značek na trhu. Bohužel nemáme kapacitu ani prostory obsluhovat celou ČR, a važime našich zákazniku ktere nakupuji u nas, a udělame vše pro jejich spokojenost včetně záručniho a pozaručniho servisu. Dle možnosti ,kapacity a vytěženosti servisu můžeme vzit stroje zakoupene u jinych prodejcu, ale je to jen na firmě SERVISCENTRUM PROFI s.r.o. a jeji možnostech.
1. Stroj musí být zaslán do servisu kompletní, např.:
- u pil vč. řetězu, lišty a kotouče
- u bateriových strojů vč. nabíječky a baterií
- u kladiv vč. upínacích hlavic
- u tlakových myček vč. hadic, pistole a trysky
apod.
2. Ke stroji musí být přiložen řádně vyplněný záruční list nebo pokladní doklad s výrobním číslem stroje (podle podmínek jednotlivých značek) a stroj musí být opatřen originálním štítkem s výrobním číslem.
3. Ke stroji musí být současně přiložen vyplněný reklamační protokol s popisem závady.
4. Do pěti pracovních dnů od doručení do servisu bude určeno, je-li reklamace uznána jako oprávněná či nikoliv.
5. V případě, že reklamace není uznána, je zákazník seznámen s cenou opravy a dále bude postupováno podle podmínek pozáručního servisu.
6. Záruční oprava je zapsána do záručního listu a záruční doba je prodloužena o dobu trvání záruční opravy.
7. Stroj musí být vyčištěn, v případě znečištěného stroje může být účtováno čištění.
POZÁRUČNÍ SERVIS:
1. Stroj musí být zaslán do servisu kompletní, např.:
- u pil vč. řetězu, lišty a kotouče
- u bateriových strojů vč. nabíječky a baterií
- u kladiv vč. upínacích hlavic
- u tlakových myček vč. hadic, pistole a trysky
apod.
2. Pokud je stroj reklamován, vždy bude vyplněn reklamačni protokol, pokud tak nebude učiněno při předání stroje na servis, oprava je považovana za pozaručni s čim zákaznik vyslovně souhlasí a na pozdějši námitky nebude brán zřetel.
3. Bude-li cena opravy do 30% z aktuální ceníkové ceny nového stroje, oprava bude provedena bez předchozího upozornění automaticky. Přesáhne-li cena opravy 30% z aktuální ceníkové ceny nového stroje, zákazník ji musí odsouhlasit a nasledně bude oprava realizována, pokud není v servisním protokolu uvedena jiná konkrétní částka opravy.
4. Při předání stroje na servis vždy je učtovana Diagnostika stroje kam je zahrnuto: ZJIŠTĚNÍ ZÁVADY, naceněni dílu, naceněni ceny opravy, konzultace se zákaznikem o možnostech opravy, pomoc s vykladkou a nakladkou stroje a to v částce 2 500,- Kč (dvatisicepětset korun českých) bez DPH) která je splatná vždy při předání stroje na servis.
Po zjištěni závady vždy bude provedeno nacenění rozsahu opravy, a pokud častka přesáhne 30% ceny nového stroje, bude vždy zákazník obeznámen z cenou opravy dopředu.
Při opravě stroje se vždy učtuje materiál , díly a hodinova sazba: 1 000,- Kč +DPH /hodina práce.
Pokud oprava nebude realizována z důvodu nerentabilnosti nebo nedostupnosti dílu, stroj bude vždy vrácen v rozebranem stavu s čím zákazník výslovně souhlasí.
Při převzeti stroje ze servisu bude vždy zákazníkovi předvedena funkčnost stroje, což i potvrdí podpisem při převzeti stroje z opravy. Ihned při převzeti stroje uhradí hotově cenu opravy. Pokud tak neučiní a stroj odnese bez uhrazení ihned na mistě nebo nepodepsaním protokolu o vyzvednuti stroje z opravy, sjednává se pokuta ve výši 50 000,- Kč (Padesattisíc korun českych) se kterou zákaznik výslovně souhlasí a stvrzuje svým podpisem při předani stroje na servis, a kterou zákaznik uhradi firmě SERVISCENTRUM PROFI s.r.o. na registrovaný učet na finančním uřadě bez předchozi výzvy do 14 dní. Pokud tak nebude učiněno, zákaznik výslovně souhlasí s dalši pokutou z prodleni a to ve výši 50,- Kč (padesat korun českych) za každy započatý den od neuhrazeni vyzvednuteho stroje z opravy.
Pokud je oprava realizovana, zákazník se zavazuje opravu stroje vždy uhradit při převzetí stroje z opravy a to hotově na mistě.
5. K opravenému stroji nebudou vráceny měněné díly, pokud si je zákazník nevyžádá předem v servisním protokolu.
6. Nevyzvedne-li si zákazník do 15 dnů od oznameni že stroj opraveny nebo že oprava se nebude konat, bude účtováno skladné Kč 50,- bez DPH/den.